Khamis, 18 Jun 2015

Ulasan Buku Bersama Kesusahan Ada Kesenangan (BKAK)

Penulis : Era Adlina A.Kadir
Sumber: http://bukuallahtempatmeminta.blogspot.com/2015/05/buku-bersama-kesusahan-ada-kesenangan.html


[ APA KATA PEMBACA pembaca buku BKAK ]
====================================
Masya-Allah! Alhamdulillah! Saya terharu dan tersentuh membaca salah seorang testimoni buku Bersama Kesusahan Ada Kesenangan. Itulah antara sebab kenapa Allah ilhamkan saya untuk menulis buku ini. Terima kasih Allah! kerana memilih hamba-Mu ini untuk melakukan kebaikan-Mu. heart emoticon
Moga perkongsian testimoni di bawah ini menyentuh jiwa. Sama-sama kita hayati. Insya-Allah.
**************************************
“Dah 3 kali khatam buku BKAK”
***************************************

>> Setiap bab buku ini buat mata aku tak henti berair. Allahuakbar! Betapa Allah masih tak henti bagi nikmat dan rezeki walaupun aku banyak merungut tanpa aku sedar! Astargfirullahal a’zim.
>>Dan Bab ke-38 aku sebak ke tahap tak boleh nak teruskan membaca. Aku kalah bila membaca dan ada yang bercerita tentang ibu ayah. Lagi pulak doa ibu tak ada hijab dengan Allah! Terus direct sampai pada DIA. Wahai Allah, pelihara ibu ayah ku dalam perlindunganMu kerana tiada perlindungan sehebat & setandingMu.
>>Haih, nak kongsi apa aku rasa bila baca setiap bab tak terkata sebenarnya. Bila aku baca, seolah-olah aku berdialog dengan diri sendiri. Buku ini macam faham je apa aku rasa.
>>Lepas ni aku kena lagi banyak belajar bersangka baik dengan Allah setiap saat yang berlaku! Lagi banyak kena praktik waimma susah senang yang DIA uji.
>>Dah 3 Kali aku khatam. Sebab? Nak fahamkan diri sendiri. Nak praktik. Nak ubah apa yang perlu. Lillahi Taa’la!
>>Terimakasih kak era! Allah bagi lagi ilham dan ilmu melalui buku ini!

***************************************
Alhamdulillah! sesungguhnya buku ini saya tulis adalah atas kehendak dan izin Allah jualah semua ini terwujud. Saya tiada daya dan kekuatan kecuali dengan pertolongan Allah. 

JANJI ALLAH PASTI BENAR! Sesungguhnya bersama kesusahan Ada Kesenangan.

------------------------------------------

RM18 semenanjung / RM20 sabah sarawak

Harga termasuk pos
RM 25  (Semenanjung)
RM30 (Sabah dan Sarawak) 

Tempahan ---> 
http://gedung-ilmu-anda.blogspot.com/p/borang-tempahan.html

atau 
Tel/SMS/WA 013.684.4409

Tiada ulasan:

Catat Ulasan