Isnin, 4 Mei 2020

Kisah 4 sahabat Nabi

Setiap satu judul buku Siri Kisah 4 sahabat Nabi telah dicetak 5,000 naskah. Kita ambil kisah-kisah penting dalam kehidupan sahabat nabi yang 4 ini, kita kongsikan dalam bentuk penceritaan yang sesuai untuk remaja.

BLINK BOOK memang sudah terkenal dengan novel-novel untuk remaja. Kali ini kami perkenalkan buku dalam kategori buku agama pula. 

Alhamdullilah, sambutannya sangat bagus. Ramai ibubapa membeli SET 4 BUKU ini. Ia produk laku keras semasa menghampiri bulan Ramadan ini.

Bukan senang nak siapkan buku-buku ini. Buku sejarah Islam ini kami turunkan laras bahasa dan penceritaan agar sesuai untuk pelajar sekolah rendah dan menengah.
.
Namun masih kekal ditulis menggunakan bahasa melayu lengkap. Tiada perkataan singkat, kontot, caca merba.
.
Setiap bahan rujukan disertakan agar ianya menjadi ilmu juga kepada pembaca remaja kita.

Insha-Allah, hari ini saya nak berikan tawaran hebat kepada yang membaca post saya. Saya mahu berikan hadiah buku percuma bagi sesiapa yang membeli SET BUKU SAHABAT NABI ini. 

Jika tiada anak remaja di rumah, ibubapa pun boleh baca, atau hadiahkan sahaja kepada anak-anak saudara, saya boleh tolong hantarkan guna pos laju.

Moga ramai yang mendapat manfaat. Marilah hubungi saya, klik sini wasap.my/60136844409/setsahabatnabi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan